woensdag 1 oktober 2008

sterrenparade op Alii Drive

Juist een uurtje losgelopen en ik moet zo wat alle topfavorieten voor volgende week zaterdag zijn tegengekomen , de één wou al wat meer imponeren met zijn ontbloot bovenlijf dan de ander of was al wat harder aan het lopen maar ze waren er allemaal, de McCormacks, de Alexanders, de Stadlers (en de Vanhoenackers broederlijk naast elkaar), de Bekes (niet moeilijk want samen vertrokken...) en bij de vrouwen Chrissie Wellington (winnares vorig jaar bij de vrouwen bij die het niet meer zouden weten...).
Leuk!

Na een volledige rustdag gisteren waar ik werkelijk geen klop heb uitgericht zijn we dus vandaag opnieuw een beetje in gang geschoten. Deze morgend zijn we de pacific ocean gaan vertekken en geweldig deugd dat dat deed. Ik word wel eens versleten voor 'vis' door sommige triathleten maar vandaag voelde ik me inderdaad volledig één met de zee, het was een bijzonder leuk weerzien met het lekkere warme oceaanwater en met de prachtige kleurrijke vissen!
De zon was ook alom tegenwoordig zodat we tegelijkertijd al zwemmend ook aan de belangrijkste nevenactiviteit hier aan Hawaii konden werken, een goed kleurke!!

sjerrie

Geen opmerkingen: