zondag 21 september 2008

Goed gek??

Ik ben geen prof maar de laatste anderhalve maand voor Hawaii zal ik er toch zeker alles voor gedaan hebben om mij zo nauwgezet mogelijk voor te bereiden.
Mijn collega's bij Tibotec hebben me wat meer moeten missen dan anders. Als ik er zo even over nadenk heb ik dit jaar nog niks van verlof genomen dat niet in het teken stond van triathlon, trainingsstage in Zuid-Frankrijk tijdens de paasvakantie, wedstrijd in St-Croix waar ik m'n qualificatie behaalde en dan nog een hele hoop losse hele of halve dagen om wat langere trainingen af te werken.

Afgelopen vrijdag gaf ik zo ook verstek voor onze jaarlijkse zogenaamde Tibotec-dag. Is een dag dat we met alle collega's (zijn er ondertussen al zo'n 600...) ergens naar toe trekken en een beetje gek gaan doen, was meestal al heel plezant geweest. Maar ik kan me nu niet meer veroorloven risico's te nemen zo kort voor D-day, daarvoor zijn de geleverde inspanningen net iets te groot. Plaats van afspraak was dit jaar Sint-Truiden. Tijdens de dag hebben ze er Scottish Highland Games gehouden, boomwerpen-kegelwerpen-doedelzak spelen en dergelijke dingen dus... Spijtig maar helaas, naar wat ik vernam is er weer wat afgelachen! 's Avonds wordt dan de dag afgesloten met een groot buffet en feest. De foto's verraadde veel. Eén troost, naar't schijnt was er niet echt een podium om op te shaken :-)
Maar geen feest dus voor mij, ik heb vrijdag properkes mijn lange duurtraining lopen afgewerkt.

Volgende dag weer van't zelfde. Een collega trouwde, ik was uitgenodigd voor avondfeest maar ben maar gewoon braafkes naar de receptie gegaan in de namiddag, nippend aan fruitsapke ipv champagne...

Het is het me allemaal waard. Toch voor nu, toch voor deze maanden. Maar je hoort mij niet mijmeren, ik amuseer me eigenlijk te pletter. Ironman is my destiny! (benieuwd of ik daar den 11de oktober rond een uur of 4 in de namiddag nog zo over denk...?)
Als je je voor Hawaii niet kan motiveren en een paar opofferingen kan doen kan je er beter mee stoppen. Ik denk dat heel wat triathleten zich hierin kunnen herkennen.

Maar ik zal jullie zeker niet hoeven te vertellen dat het beest volledig los zal gaan na Hawaii! Om te beginnen in Lulu's bar! Afspraak daar Ironman-belgen?

Have fun!

sjerrie

PS: nieuwe cd King's of Leon is de max! wat een stem! wat een sound! vorig jaar ontdekt op Werchter, direkt cd gekocht, plat gespeeld, dit jaar bevestiging van klasse gezien en gehoord opnieuw op Werchter, reikhalzend uitgekeken naar release nieuwe cd en bij wijze van verrassing gisteren cd gekregen! Mijn oprechte dank!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Thierry,

Kings of Leon heb ik pas leren kennen met hun nr. sex on fire. De cd staat nu ook constant op in de wagen. (the killers kan ik je ook aanraden)
Veel success en hopelijk zit de wind ook mee. Vergeet maar niet om ook een beetje van je wedstrijd te genieten. ;)

dirk zei

hey thierry, kings of leon is echt een ontdekking. sex on fire bangelijk nummer.